2. 2. 2012.

Final Fantasy III (SNES) - Dan 1.

Pogođen Gejspotovom retrospektivom FF serijala a inspirisan završetkom poslednjeg rada ispitnog roka, posegnuh za RomHustlerom. FFIII nikada nisam dovršio, iako sam bio oduvan grafikom i steampunk setingom, tako da sam pomislio - što da ne? Plus, igra počinje u snegom zavejanom selu sa tri magična mek-oklopa, što je generalno jedan od gotivnijih načina da se započne igra.

Tražio sam skrinšot pet minuta jer
sam zaboravio sam da ga snimim.
I jer sam zaboravio ime sela. Narshe je btw.

Skroz sam zaboravio da je borba u FFIII polu-potezna: likovi naizmenično napadaju, ali svoje poteze morate izvršavati brzo zbog nekog mađijskog tajmera. Nejasno, ali fino deluje kad se naviknete. U početku, međutim, samo šamarate po Vatrenom Topu jer ni ne stignete da videte dezintegraciju jadnika u koji ste ga usmerili. Do prve kraljice sam nekako ušao u fazon, što će reći da mi je trebalo ravno 11 minuta i nekih pet bitaka. A onda još 11 minuta da ubijem puža jer su kreteni dali pogrešna uputstva. NIKO MI NE BRANI DA GAĐAM PUŽA U KUĆICU SAMO NE SMEM MUNJAMA GLUPI POTROŠNI LIKOVI U MEKOVIMA. No, spamovanje projektilima rešava stvar, i sprečava me da već kod prve kraljice kukavički odem na GameFaqs.

Prva kraljica, zver dostojna strahopoštovanja.
Ubijena kilotonama projektila, tako da predviđam
da je imala nekih 10.000.000 HP-a. Fino.

Posle ubistva kraljice se dešavaju neke konfuzne stvari koje će verovatno biti objašnjene posle 300 sati igranja, i sad na raspolaganju imam samo devojku, Terru. Bio sam u izazovu da je nazovem Dunava, ali to bi samo otežavalo neminovno kopanje po zidu teksta na GameFaqs-u. No, promena tempa je osvežavajuća, jer sada u mojoj kontroli nemam tri polubožanska meka-ratnika koji ubijaju iz jednog poteza, nego šiparicu čiji napad nožom iz nekog razloga jako podseća na Kronov napad katanom u Chrono Trigger-u. Mada, negde posle treće borbe otkrio sam da imam i magije Lečenja i Vatre, tako da zasad sve klizi, osim povremenog štucanja izazvanog nenavikavanjem na polu-potezni način borbe.

Sama, nezaštićena, Dunava ne sme da napravi
niti jedan korak zbog straha od random encouter-a.
Moj prvi samostalni skrinšot :)

OH, i ne znam da li je do mene ili do roma, ali čini se da su A i B dugmad zamenjena. Weird. Umesto da se pokorim hiru igre, zamenio sam komande u opcijama emulatora, što će me efektno sprečiti da pokrenem neku drugu igru. Osim ako braća ne zažele još jednu turu NBA Jam-a ili devojka ne zatraži još jedno klanje u Mortal Kombat-u. 


Miloš Jocić

Нема коментара:

Постави коментар