4. 2. 2013.

Symphony: u odbranu plejliste



Symphony je još jedna indie igra (posle Beat Hazarda i Audiosurfa) koja koristi vašu muzičku kolekciju za osmišljavanje svojih nivoa.



Ali, zanemarimo za trenutak ovaj gimmick i pogledajmo šta se nalazi ispod karoserije. Kada u stranu stavimo muzički fazon igre, videćemo da je Symphony uzbudljiv i blago epileptičan shoot ’em up:  svoj brod kontrolišete mišem, i nalazite se u kvadratu sa čije tri strane uleću neprijatelji. Nema gejm overa, ali će vas svaka smrt koštati bodova. Kako bi popravili oštećenu letelicu, morate preletati po celom Kvadratu i sakupljati note – koje ostaju u mestu, ne kreću se ka vama – odnosno poene Inspiracije koje ostavljaju poraženi neprijatelji. Inspiraciju, zajedno sa Kudosima (bonus poenima) koristite i za kupovinu bolje bojne opreme. Oružje je raznovrsno i može se unapređivati, a vaš brod ima četiri slota koje možete dodatno modovati podešavanjem smera pucanja i načina aktivacije oružja (levi klik, desni klik, autofire).

Preslikavanje vaše muzike u igru se može činiti nedovoljno vernim u odnosu na Audiosurf, ali je u haotičnoj razmeni vatre teško primetiti da li je taj neprijatelj uleteo baš u vreme kada je taj rif opalio. Vaše pesme će radije pružati dobro izrežiran soundtrack akciji nego verno oponašati pokrete na ekranu, što neverovatno dodaje na imerzivnosti, čak i više nego da je igra mehanički kopirala note vaše pesme u dizajn nivoa. Pošto se Symphony trudi da svaka pesma ima makar približno istu količinu mirnih i paklenih deonica, možda će vam biti čudno što je vaša omiljena chillout numera odjednom postala zla furija metaka i smrti, ili što je vaša kolekcija speed metala ponekad neobično pitoma, ali će se Symphony uglavnom truditi da ispoštuje mekoću/tvrdoću vaše muzike. Poseban merak pružaju pucaljke koje zavise od jačine basa u pesmi, kao i neprijatelji koji će kvariti i distorzirati zvuk pesme sve dok ih ne eliminišete.



Izvesne nedovršenosti ipak postoje. Na većim nivoima težine postaje gotovo nemoguće razlikovati ko je ko i šta je šta na ekranu, što je zasluga fantastično šarene, apstraktne grafike (u stilu Geometry Warsa) koja je nažalost i fantastično nepregledna kada se ekran zacrveni od brzine i varničastih eksplozija. Vaša kolekcija nivoa/muzike ne poseduje opcije za brzu pretragu i nasumično biranje pesama, ali postoji utešna mogućnost filtriranja po izvođačima i albumima. Otključavanje i unapređivanje je oružja je pomalo nespretno zamišljeno – nije u pitanju nešto što će vam predstavljati nepremostivu prepreku, ali se definitivno moglo bez takve aljkavosti.

Međutim, Symphony je mlada igra koja će se dodatno peglati što je više ljudi bude igralo i što se više muzikonauta bude borilo za svoje pesme i svoj Haj Skor. Uz onlajn bodovanje i mogućnost da svaku pesmu na svetu pretvorite u pucačku esktravagancu, Symphony zaslužuje barem probni krug.


*******

Ocena: 74%

Informacije:
Platforma: PC
Poželjno: procesor 2 GHz, 2 GB RAM-a, grafička kartica sa Shader Model 3.0
Veličina: 250 MB
Cena: 6,99€ (Steam)

Нема коментара:

Постави коментар