Symphony je još jedna indie igra (posle Beat Hazarda i Audiosurfa)
koja koristi vašu muzičku kolekciju za osmišljavanje svojih nivoa.
Ali, zanemarimo za trenutak ovaj gimmick i pogledajmo šta se nalazi ispod
karoserije. Kada u stranu stavimo muzički fazon igre, videćemo da je Symphony
uzbudljiv i blago epileptičan shoot ’em
up: svoj brod kontrolišete mišem, i
nalazite se u kvadratu sa čije tri strane uleću neprijatelji. Nema gejm overa,
ali će vas svaka smrt koštati bodova. Kako bi popravili oštećenu letelicu,
morate preletati po celom Kvadratu i sakupljati note – koje ostaju u mestu, ne
kreću se ka vama – odnosno poene Inspiracije koje ostavljaju poraženi neprijatelji.
Inspiraciju, zajedno sa Kudosima (bonus poenima) koristite i za kupovinu bolje
bojne opreme. Oružje je raznovrsno i može se unapređivati, a vaš brod ima
četiri slota koje možete dodatno modovati podešavanjem smera pucanja i načina
aktivacije oružja (levi klik, desni klik, autofire).
Preslikavanje vaše muzike u igru
se može činiti nedovoljno vernim u odnosu na Audiosurf, ali je u haotičnoj
razmeni vatre teško primetiti da li je taj
neprijatelj uleteo baš u vreme kada je taj
rif opalio. Vaše pesme će radije pružati dobro izrežiran soundtrack akciji nego verno oponašati pokrete na ekranu, što neverovatno
dodaje na imerzivnosti, čak i više nego da je igra mehanički kopirala note vaše
pesme u dizajn nivoa. Pošto se Symphony trudi da svaka pesma ima
makar približno istu količinu mirnih i paklenih deonica, možda će vam biti
čudno što je vaša omiljena chillout numera
odjednom postala zla furija metaka i smrti, ili što je vaša kolekcija speed metala ponekad neobično pitoma,
ali će se Symphony uglavnom truditi
da ispoštuje mekoću/tvrdoću vaše muzike. Poseban merak pružaju pucaljke koje
zavise od jačine basa u pesmi, kao i neprijatelji koji će kvariti i
distorzirati zvuk pesme sve dok ih ne eliminišete.
Izvesne nedovršenosti ipak postoje.
Na većim nivoima težine postaje gotovo nemoguće razlikovati ko je ko i šta je
šta na ekranu, što je zasluga fantastično šarene, apstraktne grafike (u stilu Geometry
Warsa) koja je nažalost i fantastično nepregledna kada se ekran
zacrveni od brzine i varničastih eksplozija. Vaša kolekcija nivoa/muzike ne
poseduje opcije za brzu pretragu i nasumično biranje pesama, ali postoji utešna
mogućnost filtriranja po izvođačima i albumima. Otključavanje i unapređivanje
je oružja je pomalo nespretno zamišljeno – nije u pitanju nešto što će vam
predstavljati nepremostivu prepreku, ali se definitivno moglo bez takve
aljkavosti.
Međutim, Symphony je mlada igra
koja će se dodatno peglati što je više ljudi bude igralo i što se više
muzikonauta bude borilo za svoje pesme i svoj Haj Skor. Uz onlajn bodovanje i
mogućnost da svaku pesmu na svetu pretvorite u pucačku esktravagancu, Symphony
zaslužuje barem probni krug.
*******
Ocena: 74%
Informacije:
Platforma: PC
Poželjno: procesor 2 GHz, 2 GB
RAM-a, grafička kartica sa Shader Model 3.0
Veličina: 250 MB
Cena: 6,99€ (Steam)
Adresa: http://www.symphonygame.com/
Нема коментара:
Постави коментар